Este pasado venres 28 de outubro experienciamos unha clase de filosofía moi especial. Unha clase bastante práctica. Encamiñámonos ao MAC (Museo de Arte Contemporánea) cruzando a ponte peonil que nos separa do mesmo e alí vimos a película After the dark. The philosophers, unha película situada en Iacarta, a capital de Indonesia, nun centro de secundaria para rapaces con altas capacidades intelectuais. O profesor failles tomar decisións e argumentar nun suposto caso de destrución nuclear do mundo.
Un interesante xogo, que logo replicamos na sala de cine o alumnado de 1º de Bacharelato e o de FPB de Arranxos e Lavandaría. Penso que todos o pasamos moi ben filosofando un anaco, vivenciando o lado práctico da filosofía.
Que interesados!
trailer da película
En breve, publicaremos algúns dos comentarios vosos.
Rocío Gómez LLanos:
ResponderEliminarMe encantó el juego de hipótesis utilizando la razón para llegar a la respuesta correcta y también su intento de hacer reflexionar sobre si es mejor usar la objetividad o la subjetividad, pero me decepcionaron ciertas partes de la película; la que más, fue el final, ya que ese supuesto triunfo del corazón sobre el razonamiento se me hizo demasiado blanda y un poco fuera de lugar. Entiendo lo que intenta transmitir, ya que es cierto que es mejor vivir bien el ahora que vivir por siempre y mal. Hizo trabajar mi cerebro por momentos, muchos, pero siempre me desconcentra ese uso del corazón tan inoportuno, ya que ahí no eran solo uno sino todos, vivían para salvar y mantener el futuro.